ThaliaFan.com

Thalianın dünyasına hoşgeldiniz
 
AnasayfaPortalliKayıt OlGiriş yap

 

Thalia'yı Var mısın Yok musun' Getirelim

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Yazar Mesaj
gokce_thalia
Closer To You
Closer To You
avatar

Kadın
Yaş : 29 Kayıt tarihi : 20/12/08 Mesaj Sayısı : 158 Nerden : İstanbul Hobiler : Fobiler :
Konuya puan ver
MesajKonu: Thalia'yı Var mısın Yok musun' Getirelim   Paz Ocak 11 2009, 20:27

Thalia'yı Var mısın Yok musun' Getirelim



Thalia'yı var mısın yok musunda görmek istiyorsan bu boga bakmalısın...

http://www.acunmedya.com/forum/showthread.php?p=1635752#post1635752

Arkadaslar tek yapmanız gereken acunmedyaya üye olup bu linki tıklamak ve Thaliayı görek istiyorum demek..Hadi siz de thalia deyin onu Türkiyede görelim şarkılarını dinleyelim.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
seduccion
Super mod
Super mod
avatar

Erkek
Yaş : Kayıt tarihi : 08/04/08 Mesaj Sayısı : 4687 Nerden : Thalia dünyasından... Hobiler : Thalia-Britney Kardeşliği Fobiler : ----
Konuya puan ver
MesajKonu: Geri: Thalia'yı Var mısın Yok musun' Getirelim   Paz Ocak 11 2009, 22:05

Mesajı düzenledim,böyle daha güzel.

Evet verilen linkte Thalia'nın bu yarışmaya gelmesi için istek bol bol istek yapalım.Thalia bu yarışmaya gelsin o gün ben İstanbul'dayım işte.Acun inş. önerilerimizi dikkate alır.
_________________


25
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.britneythalia.com
t_sodi nihal
Closer To You
Closer To You
avatar

Kadın
Yaş : 27 Kayıt tarihi : 26/09/08 Mesaj Sayısı : 399 Nerden : istanbul Hobiler : thalia thalia thalia Fobiler : yok gibi bişey
Konuya puan ver
MesajKonu: Geri: Thalia'yı Var mısın Yok musun' Getirelim   Ptsi Ocak 12 2009, 13:40

ya valla bende arkadaşlarımla konuşuyodum msj atalım diye thalia gelirse 50 centten daha fazla katılım olanacagına eminim reytingleri alt üst eder bizim thaliamız :Dbide gelip memnun kalıp konser verse tamamdır yaşadık ah ahhhhhh :o
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Thalia/Leona

avatar

Kadın
Yaş : Kayıt tarihi : 08/07/08 Mesaj Sayısı : 132 Nerden : londra Hobiler : Fobiler :

Konuya puan ver
MesajKonu: Geri: Thalia'yı Var mısın Yok musun' Getirelim   Ptsi Ocak 12 2009, 15:13

Ben acikcasi istemem o programi hic sevmiyorum... Gelecekse ya beyaz Show'a gelsin yada konsere...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
seduccion
Super mod
Super mod
avatar

Erkek
Yaş : Kayıt tarihi : 08/04/08 Mesaj Sayısı : 4687 Nerden : Thalia dünyasından... Hobiler : Thalia-Britney Kardeşliği Fobiler : ----
Konuya puan ver
MesajKonu: Geri: Thalia'yı Var mısın Yok musun' Getirelim   Ptsi Ocak 12 2009, 16:15

Türkiye'ye gelsinde hangi programa hangi yarışmaya gelse razıyız.Yeter ki İstanbul'a gelsin ben onun ayağına giderim hiç sorun değil benim için Embarassed
_________________


25
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.britneythalia.com
t_sodi nihal
Closer To You
Closer To You
avatar

Kadın
Yaş : 27 Kayıt tarihi : 26/09/08 Mesaj Sayısı : 399 Nerden : istanbul Hobiler : thalia thalia thalia Fobiler : yok gibi bişey
Konuya puan ver
MesajKonu: Geri: Thalia'yı Var mısın Yok musun' Getirelim   Ptsi Ocak 12 2009, 16:33

seduccion demiş ki:
Türkiye'ye gelsinde hangi programa hangi yarışmaya gelse razıyız.Yeter ki İstanbul'a gelsin ben onun ayağına giderim hiç sorun değil benim için Embarassed
aynen nerde olursa olsun ben muhakkak giderim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
primavera
Super mod
Super mod
avatar

Kadın
Yaş : Kayıt tarihi : 08/06/08 Mesaj Sayısı : 1536 Nerden : denden Hobiler : ps2 Fobiler : fedra
Konuya puan ver
MesajKonu: Geri: Thalia'yı Var mısın Yok musun' Getirelim   Ptsi Ocak 12 2009, 17:57

gelirse bi grup oluştururuz toplucanak gideriz Very Happy
_________________







Sayfa başına dön Aşağa gitmek
seduccion
Super mod
Super mod
avatar

Erkek
Yaş : Kayıt tarihi : 08/04/08 Mesaj Sayısı : 4687 Nerden : Thalia dünyasından... Hobiler : Thalia-Britney Kardeşliği Fobiler : ----
Konuya puan ver
MesajKonu: Geri: Thalia'yı Var mısın Yok musun' Getirelim   Ptsi Ocak 12 2009, 19:29

primavera demiş ki:
gelirse bi grup oluştururuz toplucanak gideriz Very Happy

Şaka bir yana gerçekten süper bişey olur,resim falan çekinir siteye koyarız,güzel bi şekil yaparız yani Very Happy
_________________


25
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.britneythalia.com
gokce_thalia
Closer To You
Closer To You
avatar

Kadın
Yaş : 29 Kayıt tarihi : 20/12/08 Mesaj Sayısı : 158 Nerden : İstanbul Hobiler : Fobiler :
Konuya puan ver
MesajKonu: Geri: Thalia'yı Var mısın Yok musun' Getirelim   Ptsi Ocak 12 2009, 20:51

ben msj attım iki kere acunmedyaya herkes bir kere atsa bile bu forumdakilerin bayaa bir istek olmus olur ve dikkatini muhakkak ceker...kesinlikle reytingler altüst olur...daha ne olsun thaliamız gelcek yhaaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
rosa
Closer To You
Closer To You
avatar

Kadın
Yaş : 30 Kayıt tarihi : 01/01/08 Mesaj Sayısı : 259 Nerden : Türkiye Hobiler : Fobiler :
Konuya puan ver
MesajKonu: Geri: Thalia'yı Var mısın Yok musun' Getirelim   Ptsi Ocak 12 2009, 22:36

valla ne güzel olur.keşke gelse.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
aslıgül



Kadın
Yaş : 30 Kayıt tarihi : 17/08/08 Mesaj Sayısı : 137 Nerden : erzincan Hobiler : Fobiler :

Konuya puan ver
MesajKonu: Geri: Thalia'yı Var mısın Yok musun' Getirelim   Salı Ocak 13 2009, 17:18

Bende çok istiyorum ya
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
delare_thalia
Super mod
Super mod
avatar

Kadın
Yaş : Kayıt tarihi : 14/09/07 Mesaj Sayısı : 777 Nerden : İstanbul Hobiler : Fobiler :
Konuya puan ver
MesajKonu: Geri: Thalia'yı Var mısın Yok musun' Getirelim   Paz Şub. 01 2009, 21:07

Keşke gelse.. Ne güzel olurdu =) Böylece Thalia'mızı tanımayan herkesde tanıyabilir, en az bizim kadarda seveceklerdir ve eminim Thalia bir gelse çok memnun kalacaktır. Fanları olarak onu en iyi şekilde karşılayacağımıza eminim..İnşallah bir gün gelir ..
_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
thali



Kadın
Yaş : 28 Kayıt tarihi : 08/03/08 Mesaj Sayısı : 74 Nerden : nerden Hobiler : Fobiler :

Konuya puan ver
MesajKonu: Geri: Thalia'yı Var mısın Yok musun' Getirelim   Salı Şub. 17 2009, 14:39

inanamıyorum bende bunu düşünüyorum sürekli ama thalia tam bu dönemde
bence gelemez bebeğini bırakabileceğini hiç sanmıyorum ay keşke gelse
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
thali



Kadın
Yaş : 28 Kayıt tarihi : 08/03/08 Mesaj Sayısı : 74 Nerden : nerden Hobiler : Fobiler :

Konuya puan ver
MesajKonu: Geri: Thalia'yı Var mısın Yok musun' Getirelim   Salı Şub. 17 2009, 14:40

Thalia/Leona demiş ki:
Ben acikcasi istemem o programi hic sevmiyorum... Gelecekse ya beyaz Show'a gelsin yada konsere...


gelsinde nereye gelirse gelsin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
aslıgül



Kadın
Yaş : 30 Kayıt tarihi : 17/08/08 Mesaj Sayısı : 137 Nerden : erzincan Hobiler : Fobiler :

Konuya puan ver
MesajKonu: Geri: Thalia'yı Var mısın Yok musun' Getirelim   Salı Şub. 17 2009, 17:31

Gelse keşke
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ThALia'M
Admin
Admin
avatar

Kadın
Yaş : 32 Kayıt tarihi : 27/11/08 Mesaj Sayısı : 487 Nerden : istanbul Hobiler : thalia'M Fobiler :
Konuya puan ver
MesajKonu: Geri: Thalia'yı Var mısın Yok musun' Getirelim   Perş. Haz. 18 2009, 15:44

arkadaşlar aslında si şekilde bu isteğimizi dile getirip acun'a duyurabilirz bence .. ben demet akalın'ı tanıyorum .. demet abla acun ılıcalı ile çok samimiler .. demet ablaya sölemeye çalışıcam acun'a sölesin .. sonra bi şekilde hep beraber isteklerimizi yollarıs .. nasıl olur ama
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.thaliaturk.somee.com
Thalia's Angel
Amor a la Thalia!
Amor a la Thalia!
avatar

Kadın
Yaş : Kayıt tarihi : 14/09/07 Mesaj Sayısı : 10525 Nerden : venüsten Hobiler : thalia Fobiler :
Konuya puan ver
MesajKonu: Geri: Thalia'yı Var mısın Yok musun' Getirelim   Perş. Haz. 18 2009, 23:52

justugba demiş ki:
arkadaşlar aslında si şekilde bu isteğimizi dile getirip acun'a duyurabilirz bence .. ben demet akalın'ı tanıyorum .. demet abla acun ılıcalı ile çok samimiler .. demet ablaya sölemeye çalışıcam acun'a sölesin .. sonra bi şekilde hep beraber isteklerimizi yollarıs .. nasıl olur ama

Bence süper fikir canım:)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.thaliafan.com
jolie_esra
It's my party
It's my party
avatar

Kadın
Yaş : 28 Kayıt tarihi : 07/09/08 Mesaj Sayısı : 729 Nerden : izmir Hobiler : okumak ve okumak Fobiler : yılan akrep böcek vs
Konuya puan ver
MesajKonu: Geri: Thalia'yı Var mısın Yok musun' Getirelim   Cuma Haz. 19 2009, 12:07

ah keşkem gelse nerde,yardım için deseler kesin gelir ama dayanamaz meleğim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
primavera
Super mod
Super mod
avatar

Kadın
Yaş : Kayıt tarihi : 08/06/08 Mesaj Sayısı : 1536 Nerden : denden Hobiler : ps2 Fobiler : fedra
Konuya puan ver
MesajKonu: Geri: Thalia'yı Var mısın Yok musun' Getirelim   Cuma Haz. 19 2009, 12:12

ya sezon finalinede girdi of..
_________________







Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ThALia'M
Admin
Admin
avatar

Kadın
Yaş : 32 Kayıt tarihi : 27/11/08 Mesaj Sayısı : 487 Nerden : istanbul Hobiler : thalia'M Fobiler :
Konuya puan ver
MesajKonu: Geri: Thalia'yı Var mısın Yok musun' Getirelim   Cuma Haz. 19 2009, 17:57

Thalia's Angel demiş ki:
justugba demiş ki:
arkadaşlar aslında si şekilde bu isteğimizi dile getirip acun'a duyurabilirz bence .. ben demet akalın'ı tanıyorum .. demet abla acun ılıcalı ile çok samimiler .. demet ablaya sölemeye çalışıcam acun'a sölesin .. sonra bi şekilde hep beraber isteklerimizi yollarıs .. nasıl olur ama

Bence süper fikir canım:)

tamam ben demet ablayla konuşucam arkadaşlarrrr ....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.thaliaturk.somee.com

Thalia'yı Var mısın Yok musun' Getirelim

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var: Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
ThaliaFan.com :: Thalia :: ThaLia Hakkında -